Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Bu eğitim; telefonda satış kurallarından, aktif dinlemeye, etkili iletişimden satışı kapatmaya kadar giden süreçlere ilişkin konuları içermektedir. Satış koşullarında değişen dinamikler, müşteri bağlılığını artırmak için telefonda satış teknikleri ile ilgili becerilerinin geliştirilmesi, müşteri odaklı düşünme yeteneğinin kazandırılması, satış süreçleri içerisinde iletişimi etkin kullanma becerilerinin kazandırılması konuları üzerinde durulmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Bu eğitim beden dili unsurlarından faydalanmadan, göz teması kurmadan telefonda ikna etme sürecini yönetmeyi ve telefonda satış verimliliğini artırmayı amaçlamaktadır.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Satış departmanlarında çalışan uzman, orta ve üst düzey yöneticiler, satış alanında çalışmak isteyen tüm öğrenci ve yeni mezunlar, telefonda müşterilerine ulaşmaya çalışan herkes.
Eğitimin Kazanımları
Mevcut ve potansiyel müşterinin ihtiyaçlarını doğru sorgulama, ihtiyaca yönelik çözümler sunma becerisi.
WhatsApp us