Satış Teknikleri Eğitimi

Hakan Okay

Katılım Formu

    Satış Teknikleri Eğitimi

    EĞİTİMİN AMACI

    Satış ekipleri, şefleri, satış ekibi yöneticileri, takım liderleri için hazırlanan bu eğitimin hedefi; satış, rekabet ve pazar verilerini değerlendirerek, satış kârlılığı, satış stratejisi oluşturma yeteneği sağlamak, risk ve eksik tarafları görmek, fırsatları değerlendirmek, distribütör ve bayilerin verimli çalışmalarını, satış hedeflerine ulaşmak için gerekli çalışmaların yapılmasını, dağıtım kanalının ilk halkasından, son kullanıcıya kadar olan tüm değer zincirinin birbirini tetikleyerek çalışmasını sağlamaktır. Uzun süreli planlama, ancak kısa vadede alınacak aksiyonların planlanması, iç ve dış müşterilerin uyum, koordinasyon ve iletişimini sağlamak, satış ekibi içindeki kademelerde çalışanların verimli ve etkin çalışmalarını sağlamak için gerekli çalışmaların planlanması bu eğitimin kapsamındadır.

    EĞİTİMİN İÇERİĞİ
    Temel Satış Becerileri ve Satışta Yeni Kavramlar
    Satışta Beden Dili ve Mikro İfadeler
    Satış Süreçleri (7 Adım)
    İkna Hiyerarşisi ve İknanın Evrensel Teknikleri
    İtiraz Karşılama Teknikleri
    Satış Kapama Teknikleri
    Güven Verme ve Sadık Müşteri Yaratma
    Müşteri Yaşam Döngüsü
    Müşteri Yaşam Boyu Değeri
    Tam Ürün ve Tam Hizmet Kavramı
    Rekabet Analizi
    Risk Yönetimi
    CRM kullanımı
    Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.