Eğitim Hakkında Kısa Bilgi
Müşteri ve marka arasında duygusal bir bağ kurarak müşteriyi ürün almaya ikna etme, Fayda/Sonuç ilişkisinin ortaya konması konuları işlenerek pazarlama; detayları ve derinliğiyle ele alınmaktadır.
Eğitimin Amacı:
Pazarlamada hedef belirleme, strateji oluşturma ve uygulama noktasındaki başarılı örnekleri analiz ederek, katılımcılara güncel Pazarlama öğelerinin ne yönde değiştiğini ve buna göre Pazarlama süreçlerinde hangi adımların atılması gerektiğinin öğretilmesi hedeflenmektedir.
Tarihi ve Süresi:
Eğitim Süresi; 2 hafta / 6 saat olmak üzere toplam 12 saattir.
Kimler Katılabilir? Kimler Katılmalı?
Pazarlama yöneticileri, yönetici adayları ve diğer pazarlama departmanı çalışanları.
Eğitimin Kazanımları
Başarılı kurumsal görünümün ve devamlılığın kilit taşlarından biri olan pazarlama tekniklerinin profesyonelce uygulanması.
WhatsApp us