Marka Yönetimi Eğitimi

Hakan Okay

Katılım Formu

    Marka Yönetimi Eğitimi

    EĞİTİMİN AMACI

    Marka Yönetimi konularına geniş bir açıdan yaklaşarak; marka yaratım ve yönetim sürecinin tüm prensip ve stratejilerini, pratiğe dayalı olarak öğreterek uzman marka yöneticileri yetiştirmek amacıyla sizlerle buluşuyoruz. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, bu programda, katılımcılar marka yönetimi tekniklerinin detaylarını öğreneceklerdir.

    EĞİTİMİN İÇERİĞİ
    Pazarlama Evrimi
    Modern Dünyada Markalama Kavramları
    Stratejik Marka Yönetimi
    Marka Mimarisi
    Marka İmaj, Kimlik ve Kişiliği
    Marka Konumlandırma Süreci
    Marka İletişimi ve Deneyim Pazarlaması
    Tanıtım Stratejileri
    Alternatif Mecralar
    Fiyat – Değer Algısı
    Marka ve Ürün Yaşam Eğrisi
    Marka Yönetimine Stratejik Yaklaşımlar
    Vaka ve Örnek Çalışmalar
    Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.