EĞİTİMİN AMACI
Marka Yönetimi konularına geniş bir açıdan yaklaşarak; marka yaratım ve yönetim sürecinin tüm prensip ve stratejilerini, pratiğe dayalı olarak öğreterek uzman marka yöneticileri yetiştirmek amacıyla sizlerle buluşuyoruz. Türkiye ve Dünya’dan vaka çalışmalarının değerlendirildiği, bu programda, katılımcılar marka yönetimi tekniklerinin detaylarını öğreneceklerdir.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
Pazarlama Evrimi
Modern Dünyada Markalama Kavramları
Stratejik Marka Yönetimi
Marka Mimarisi
Marka İmaj, Kimlik ve Kişiliği
Marka Konumlandırma Süreci
Marka İletişimi ve Deneyim Pazarlaması
Tanıtım Stratejileri
Alternatif Mecralar
Fiyat – Değer Algısı
Marka ve Ürün Yaşam Eğrisi
Marka Yönetimine Stratejik Yaklaşımlar
Vaka ve Örnek Çalışmalar
Bu eğitim metaforlar, aforizmalar ve anekdotlarla zenginleştirilmiş olup; video ve görsellerle canlı yayın olarak gerçekleştirilmektedir. Eğitim sırasında eğitmene soru sorma imkânı vardır. Eğitim sonrası kaynaklar, kitap, film ve makale önerileri verilecektir.
WhatsApp us